Česká republika nám je v mnohých veciach veľmi podobná a nie je to iba jazyk, je to spoločná história, zmýšľanie ľudí a aj podnikateľské prostredie. Nedávne výskumy ukázali, že v Česku nemá svoju vlastnú internetovú stránku až tretina mikropodnikateľov.
Poviete si, veď mikropodnikatelia, načo by bol web babke bylinkárke, ktorá predáva na trhu, alebo pekárni s jednou prevádzkou. Áno, do určitej miery máte pravdu, problémom však je, že mikropodnikatelia sú všetci tí, ktorí majú tržby do 40 miliónov Kč.
Prečo sa vám oplatí mať vlastnú web stránku
Aj pre malých podnikateľov je dobré, ak majú svoj vlastný web. Prečo? Lebo majú prakticky neobmedzený priestor na svoju prezentáciu a to, aby presvedčili ľudí, že oni sú pre nich tí správni.
To by pri bilboardoch, TV či rádio spotoch nemali, a keby to chceli mať, minuli by na tom obrovské peniaze. Aj rýchle vytvorenie web stránky môže mať úroveň, je finančne nenáročné a vy dostanete skvelý priestor, kde sa môžete prezentovať.
Na čo si dať pozor na svojom webe
Veľmi dôležité je, aby ste zvolili správny spôsob komunikácie, ktorým potencionálnych zákazníkov zaujmete. Preto zabudnite na nadutú a nič nehovoriacu reč v štýle:
„Sme špecialisti v oblasti ľudsko-právnych vzťahov, ktorí sú vysokokvalifikovaní a majú profesionálny prístup. Sme flexibilná a rýchlorozvíjajúca sa spoločnosť.“
Nikdy v živote. Budete vyzerať ako všetci ostatní, ktorí nikoho nezaujímajú. Skúste to radšej takto:
„Všetko to začalo, keď sme si so Stanom povedali, že ľudia potrebujú právnu podporu a my im ju dáme. Od roku 1998 sme pomohli už 13-tisíc klientom.“
Dajte do toho príbeh, podporte ho zaujímavými údajmi a hlavne nebuďte ako ostatní.
Na koho sa obrátiť
Chcete svoju stránku kvalitne, rýchlo a za dobrú cenu? Obráťte sa na špecialistu na tvorbu web stránok Atomer.sk.