Štýl obliekania, je podobne ako deň a noc v začarovanom kruhu. Každú dekádu sa kedysi zastarané štýly vrátia naspäť do života. Pokiaľ ste zmeškali trend založený na zobrazení značky, o nič ste neprišli, pretože sa vrátil naspäť. Stále vyzýva účastníkov, aby siahli po oblečení, na ktorom je vycapené ich vlastné logo. Avšak, rovnako ako pri iných štýloch, aj tu platia určité pravidlá. Je ich konkrétne 5. Tak začnime.
Nike a Adidas k sebe nikdy nepasujú
Niektorí ľudia si myslia, že pravidlá sú tu na to, aby sa porušovali. Toto pravidlo však neposkytuje priestor pre kompromis, kvôli čomu je to prvé a najdôležitejšie prikázanie pri miešaní značiek. Dve najväčšie športové značky a ich logá v súčasnosti reprezentujú dva rôzne tábory. Niektorí ľudia sú celou dušou za tím Nike, iní zase zaprisahali vernosť tímu Adidas. Pre vysvetlenie, fanúšik Manchestru United tiež nikdy nenakupuje pánske mikiny Liverpoolu. Chápeme sa jasne?
Na veľkosti záleží, takže sa naučte merať
Väčšie môže byť lepšie, keď ide o logá, pokiaľ však budete mať na sebe oblečenie z viacerých značiek, je to o mixe správnej veľkosti a správnej miere. Vždy majte na pamäti rovnováhu. Inými slovami, keď sa rozhodnete pre pánske tenisky s logom Adidas, vždy sa uistite, že druhé logo na vašich nohaviciach bude menšie.
Dve značky sú tak akurát…
Čo sa týka log, číslo tri je už príliš veľa. Princípy, ktoré stoja za miešaním loga môžu byť nepresné. Vždy je lákavé dať si na seba aj tretie. Avšak logá by sa mali navzájom dopĺňať a nie medzi sebou konkurovať. Viac tu neznamená lepšie. Takže sa uistite, že pri obliekaní budete počítať a ak sa dostanete k číslu tri, vráťte sa naspäť k dvom značkám.
…ale môžete si dať na seba 3 značky (pokiaľ to urobíte takto)
Oblečenie, ktoré využíva malé logá značiek, má silu v číslach. Platí to však v prípade, pokiaľ sú naozaj miniatúrne a vhodne dopĺňajú váš outfit. Pokiaľ však už vyzeráte ako stena oblepená plagátmi, zistíte, že ste to prehnali. Také šiltovky dokážu byť pascou.
Myslite za hranicami loga
Tričko je ideálne miesto, kam veľké a malé značky umiestnia svoje logo. Avšak, po tričku nasledujú aj ďalšie časti oblečenia. Bohužiaľ, niektoré značky to niekedy preháňajú a ich logo doslova kričí. Preto je mix značiek niekedy naozaj ťažký.