ASMO Marketing konferencia
30. marca 2012 sa v bratislavskom hoteli Saffron uskutoční konferencia, ktorá nesie názov ASMO Marketing – Absolútne Sebarozvojová Marketingová Online konferencia. Usporiadateľmi tejto konferencie venovanej nielen online marketingu sú Verlag Dashöfer, s.r.o. a Centrum vzdelávania.
V tento deň sa pod jednou strechou zídu v súčasnosti najlepší odborníci na marketing a prezradia účastníkom konferencie ich overené tipy a triky, ako zefektívniť svoj vlastný biznis alebo posilniť značku v online či offline svete. Za cca. 7 hodín sa na pódiu predstavia vo svojich blokoch títo prednášajúci…
Ivo Toman (TAXUS International) – Najlepší český motivátor a marketér. Muž, ktorého na našom webe veľmi ani predstavovať netreba, nakoľko mnohí z nás vlastnia jeho knihy alebo audio prednášky. Ivo Toman nám na konferencii prezradí, prečo potrebuje každý z nás osobný rozvoj a vo svojej druhej prednáške radí, ako sa vďaka emailovému spravodaju môžeme dopracovať k vytúženým ziskom.
Saška Šmidáková (Sashe.sk) – Autorka projektu www.sashe.sk. Vďaka poriadne premyslenému marketingu sa jej podarilo dostať do povedomia širokej verejnosti tzv. handmade tvorbu a jej web pomáha domácim kreatívnym autorom predávať svoje ručne vyrobené náušnice, kabelky, peňaženky, tašky a mnoho iných výrobkov. Sashe.sk momentálne združuje viac ako 1800 domácich dizajnérov a kreatívcov. Saška nám prezradí akú marketingovú stratégiu zvolila ona pri spustení tohto projektu.
Peter Šebo (Zoznam.sk, TheMarketers.biz) – Dnes sme v dobe, kedy nám už pre úspešný marketing nestačia printové média či plagáty. Svetom hýbe digitálna doba. A Peter Šebo nám prezradí práve to, ako fungujú digitálne kampane vo svete a ako aj my môžeme zefektívniť svoj marketing skrze digitálne prostredie.
Lukáš Horák (Plat4M) – CEO a hlavný dizajnér jednej z najvýznamnejších digitálnych agentúr na Slovensku Plat4M. Značka firmy sa dnes posilňuje aj vďaka webovým stránkam. Lukáš Horák nám prezradí, ako správne zvoliť vhodnú štruktúru značky, kam umiestniť informácie a aké grafické prostredie zvoliť pre naše firemné stránky.
Peter Netri (Kremsa Digital) – Špecialista z agentúry Kremsa Digital bude hovoriť o marketingovom využití geolokačných sietí. Medzi najznámejšie patria Foursquare a Gowalla. V posledných mesiacoch sa tieto siete dostali aj ku nám na Slovensko a Peter Netri nám prezradí fungovanie a možnosti marketingu na týchto sieťach.
Michal Dragan (Chilli Business Solutions) – Muž, ktorý o sebe tvrdí, že nie je odborník na nič a predsa vedie úspešnú spoločnosť, ktorá pre svojich klientov tvorí kreatívne web stránky a aplikácie. Napriek tomu, že nedokončil strednú školu, pozývajú si ho prednášať o marketingu aj na Žilinskú univerzitu. Michal Dragan nám prezradí svoj príbeh úspechu a bude chcieť dodať odvahu možno práve tým, ktorí sa rozhodli nedoštudovať vysoké školy, ale predsa chcú byť úspešní.
Radovan Grežo (MUW;Digital) – Ako to s tým Facebookom skutočne je? Je to úžasný priestor pre marketing alebo iba nafúknutá bublina, ktorá nám nemusí pomôcť k posilneniu značky? O tom nám príde porozprávať Radovan Grežo, ktorý má skúsenosti z troch svetových reklamných agentúr.
Jord Nikov (Digita.sk, Buzzhunter.sk) – WOM alebo Word of Mouth marketing, je založený na ústnom podaní a odporúčaniach. Je to marketing, na ktorom pracujú spoločnosti spolu so svojimi zákazníkmi. Ako to celé funguje nám prezradí Jord Nikov, ktorý s jeho spoločnosťou Buzzhnuter sú priekopníkmi tejto formy marketingu na Slovensku.
Bude to čas, ktorý môže vám a vašej spoločnosti priniesť nový vietor do plachiet. Čas kedy možno zistíte, kde ste doteraz robili pri svojom podnikaní chyby a tiež čas, ktorý vám našepká ako tie chyby napraviť a úspešne využiť všetky marketingové stratégie.
Už si stačí pozrieť iba čas a miesto konania nižšie.
Termín konania: 30.3.2012 (9:00 – 16:00)
Začiatok registrácie: 8:30
Uzávierka prihlášok: 29.3.2012
3 vstupenky sú za cenu 2!
Cena bez DPH: 199 €
Cena s 20% DPH: 239 €
Miesto konania: Hotel Saffron, Radlinského 27, Bratislava, Slovensko
Kontakt: Mgr. Monika Šťastniaková
Tel: 02/33 00 51 30
e-mail: konferencia@dashofer.sk
Webová stránka : http://konferencia.dashofer.sk/
Sociálne média :
Facebook : http://www.facebook.com/KonferenciaAsmoMarketing
Twitter: https://twitter.com/#!/ASMOmarketing
Linkedin: http://www.linkedin.com/in/asmomarketing