Abel Damoussi
Chlapík z Maroka, ktorý rozpadnutú pevnosť premenil na 5 hviezdičkový hotel a jeden z najlepších svetových klubov. Nemá strach z toho, že o všetok majetok môže prísť, lebo si je vedomý toho, že nič z toho si aj tak do hrobu nevezme. Jeho podnikateľské začiatky boli s predajom vojenského oblečenia v centre Londýna a obchod niesol názov MASH, podľa populárneho vojenského seriálu. Zaujímavým obchodným trikom bolo, že svoju predajňu s oblečením cez víkend premieňal na diskotékový klub. Tento ťah mu vždy prilákal na dobru zábavu množstvo mladých ľudí a po víkende si ku nemu radi chodili nakupovať oblečenie.
Henrik Orgreen
Jeho prvý biznis začal s obchodom so zameraním na skateboarding. Po dvoch rokoch podnikania mu náhle zomreli obaja rodičia a zostal tak úplne sám. V roku 1998 sa rozhodol požičať si peniaze od banky a rodinných známych a chcel vybudovať vlastnú značku. Otvoril si obchod so slnečnými okuliarmi s názvom Orgreen spolu s dvoma priateľmi. Začiatky mali veľmi ťažké, nedarilo sa im, mali medzi sebou hádky a všade dlhovali peniaze. Dlhy rástli a Orgreen si bol vedomý toho, že musia vo svojom produkte niečo zmeniť, inak ich to položí na kolená. Rozhodli sa, že nebudú zameraný na slnečné okuliare, ale na dioptrické, ktoré si budú sami aj navrhovať. Bolo to lepšie rozhodnutie, nakoľko dioptrické okuliare človek využije po cely rok. Nie je to sezónny produkt. Tento plán im vyšiel a firma sa tak odrazila od samého dna.
John Ilhan
Austrálčan John, ako prvý zrazil ceny mobilov a cely trh ho nenávidel, konkurenti sa mu vyhrážali smrťou a mali ho plné zuby. Napriek svojmu bohatstvu, ktoré sa odhaduje na 250 miliónov dolárov, dáva svoju rodinu na prvé miesto a vraví, že : Načo by vám bol taký majetok ak nemáte milujúcu rodinu? S pomocou rodičov dal dokopy 8 000 dolárov, aby si mohol založiť svoj vlastný obchod s mobilnými telefónmi. Bol tak odvážny, že si svoj obchod otvoril oproti konkurencii. Vytvoril tak vlastnú značku Crazy John a zrazil ceny mobilov úplne dolu. Páči sa mi na ňom, že svoj biznis pojal z bláznivosťou a značku Crazy John prezentoval zábavnou formou a fungovalo to.