Globálna značka mobilných telefónov Honor oznámila spoluprácu s Marvel Studios v rámci dlho očakávaného filmu Doctor Strange. Na plátnach sa tak objaví najmodernejší smartfón Honor. Okrem toho však bude spolupráca zahrňovať online aj offline kampaň spojenú s novým filmom.
Spojenie s Marvelom je najnovší z radu kreatívnych a dynamických marketingových počinov Honoru, ktoré sú špeciálne šité na mieru tzv. “millenials”, teda ľudom, ktorí dospeli na prelome tisícročia. V rámci oslovenia tejto cieľovej skupiny Honor prepojuje svet hudby, filmu, hrania hier a adrenalínových športov.
Ako Honor, tak Marvel Studios majú spoločné aj cielenie na globálnych užívateľov a citovú priľnavosť zákazníkov ku značke, čo len dopomáha k tomu, že je táto spolupráca dokonale prirodzená.
Spoločná cieľová skupina
“Chceme našu značku aktívne zapojiť do takých oblastí, ktoré oslovujú generáciu millenials. Sme nadšení z toho, že môžeme byť partnermi takej svetovej značky, ako je Marvel. Tvorba Marvelu inšpiruje divákov po celom svete, a to v podstate rovnakým spôsobom, akým chce svojich zákazníkov povzbudiť a inšpirovať Honor,”
hovorí ku spolupráci Steven Wang, globálny marketingový riaditeľ Honoru.
“Z partnerstva s Honorom má Marvel naozaj radosť,”
dodáva Mindy Hamilton, Senior viceprezident pre globálne partnerstvo.
“Millenials sú pre nás nepopierateľne kľúčovou demografickou skupinou, na ktorú chceme cieliť. A partnerstvo s Honorom nám pomáha zostať v popredí v oblasti technológií a tiež experimentovať s cestami, ako túto cieľovú skupinu zasiahnuť.”
Doctor Strange je prirodzeným ambassadorom značky Honor
Príbeh marvelovského Doctora Strange, ktorého hrá Benedict Cumberbatch, pojednáva o svetovo známom neurochirurgovi Dr. Stephenu Strange, ktorý vo svojej snahe sa uzdraviť po hrozivej autonehode, objaví mocnú mágiu na mieste opradenom tajomstvom.
Doctor Strange sa zdal byť logickou voľbou pre partnerstvo s Honorom. Hodnoty, ktoré hlavná postava vyznáva, teda odhodlanie, odvahu ísť svojou vlastnou cestou, a potom tiež jeho kladný vzťah k technológiám, ho robia ideálnym amdassadorom značky.
Dlhodobým cieľom Honoru je totiž snaha povzbudiť tzv. generáciu digital natives pomocou technológií. Farbistý svet Marvelu plný milovníkov technológií a vôbec inšpiratívnych postáv tvoria perfektnú kulisu pre ukážku produktov Honor. Tie inšpirujú používateľov po celom svete, aby snívali vo veľkom, zostali v srdci mladí a mali odvahu. To odráža aj slogan značky „For the Brave.“
Honor 8, súčasná vlajková loď značky, túto predstavu absolútne spĺňa. So svojím pokročilým duálnym fotoaparátom, čítačkou odtlačkov prstov kombinovanú s programovateľným SmartKey alebo exkluzívnou 3D úpravou skleneného chrbta telefónu smartfón rozširuje sféru používateľských možností. Honor 8 je dostupný v netradičnej zafírovo modrej, perlovo bielej a antracitovo čiernej farbe. V 64GB verzii je v predaji v zlatom prevedení.
Uvedenie nového filmu
Na Slovensku sa film začne premietať vo štvrtok 3. novembra.
Slávnostná svetová premiéra filmu sa za podpory Honoru konala 20. októbra, a to za prítomnosti zástupcov Honoru, Marvel Studios a samozrejme aj hereckých hviezd novej snímky. 27. októbra sa potom koná špeciálna akcia Science of the Marvel Cinematic Universe, ktorá oslávi vedu a technológiu v marvelovskom svete.
Honor zároveň globálne uvedie originálny softvérový motív pre Honor 8.