Druhé tajomstvo spočíva v tom ako často a koľko budúcich zákazníkov dokážete osloviť. Miesto toho aby ste takpovediac vybehli na ulicu a oslovili každého koho stretnete existuje jednoduchší, lacnejší a efektívnejší spôsob. Aký je to spôsob si teraz ukážeme.
Pripravte hodnotnú informáciu
Prvou vecou, ktorú musíte pripraviť je hodnotná informácia. Niečo, čo ponúknete bezplatne pre každého bez rozdielu a bude to pomáhať druhým vyriešiť nejaký problém. Na aký problém máte ponúknuť riešenie už viete. Dodržiavajte pritom nasledujúci postup.
Popíšte v prvom rade problém, ktorý existuje a s ktorým musia Vaši zákazníci bojovať. Zamerajte sa na každú maličkosť, ktorá súvisí s týmto problémom a spomeňte aj možné následky, ktoré prídu ak sa nezbavia tejto prekážky. V ďalšej časti popíšte ideálny stav, ako by to mohlo vyzerať keby tento problém neexistoval a keby bolo všetko bez problémov. Ako by sa mohol cítiť takýto človek, aké starosti by mu ubudli a na čo iné by mohol zamerať svoju pozornosť. V poslednej časti popíšte Váš produkt alebo službu. Venujte sa pritom hlavne úžitku a tomu aké riešenie prinášate.
Ďalej bude dôležité zabaliť túto informáciu do nejakej formy, aby ste ju mohli poslať do sveta a aby sa dostala k budúcim zákazníkom. Existuje viacero možností. Na začiatok si vyberte jednu z nich, ktorá je Vám najbližšie a neskôr z nej vytvoríte ďalšie
Aké správy sú pre Vás dôležité?
V prvom rade si povedzme niečo o tom, čo v dnešnej dobe znamená informácia a ako sa odlišuje od dát, ktorých je na svete neúrekom. Informácia je v prvom rade hodnotná správa. V minulosti, počas vojen, správne informácie rozhodovali o tom, kto sa stal víťazom. Ten kto vedel kde sa jeho protivník pohybuje, aké sú jeho silné a slabé stránky dokázal vymyslieť stratégiu, ktorá mu priniesla víťazstvo. Preto aj v dnešnom svete potrebujeme takéto informácie, aby sme dokázali zvíťaziť.
Množstvo ľudí dnes sleduje len dáta. Najväčšia chyba je to, že mnohí považujú tieto dáta za dôležité informácie. Každý deň sa na nás valia rôzne správy z televízie, rádia, internetu a ďalších kanálov pričom ani jedna z týchto správ nám nedáva návod k tomu, aby sme v niečom uspeli. Nikto nám z týchto správ nepovie čo a ako máme spraviť, aby sme sa mali lepšie. Žiadna takáto informácia nemá hodnotu a napriek tomu ju mnohí konzumujú vo veľkých dávkach. Ráno počas raňajok počúvajú správy. Cestou do práce si kupujú noviny a čítajú ďalšie správy. Počas voľna surfujú na internete a opäť sledujú rôzne bezcenné dáta. Večer pravidelne sledujú správy v TV a takto to beží stále dookola. Aký to má výsledok? Množstvo ľudí vie presne povedať kde, kedy a komu sa prihodilo nejaké nešťastie. Vedia sa rozčuľovať nad zlou ekonomickou a politickou situáciou. Hlavnou témou ich rozhovoru sú udalosti o ktorých sa dočítali, počuli, alebo videli niekde z týchto médií.
Málokto z nich Vám vie povedať čo by mal spraviť preto, aby sa mal lepšie. Miesto toho, aby konečne hľadali riešenia, všade sledujú len problémy. Výsledkom je, že nikdy nenájdu riešenie a vždy budú vidieť len problémy. V skutočnosti sú len odrazom toho čomu dávajú svoju pozornosť.
Hľadajte na správnych miestach
V dnešnom svete nájsť dobré a kvalitné informácie je stále zložitejšie. Aby ste dokázali ľuďom pomôcť, najprv im musíte otvoriť oči. Musíte im dať do ruky niečo, čo potrebujú a čo im v dnešnom svete dát chýba. Každý z nás potrebuje hodnotné informácie. To znamená niečo, čo môže pomôcť vyriešiť nejaký problém.
Ak máte záujem o preskúmanie ďalších krokov ohľadom predaja, sledujte www.predajviac.sk a získajte bezplatný prístup k informáciám, ktoré Vám pomôžu vykročiť na cestu za úspešným predajom.
Držím Vám pri tom palce a želám veľa úspechov!
Peter Sanczel