II. ročník ASMO KONFERENCIE je zameraný na budovanie siete vzťahov – networking
Posledné roky nás naučili hovoriť o kríze. My však hovoríme o nových časoch, kedy je dôležitejšie venovať energiu a pozornosť existujúcim zákazníkom, než hľadať cesty, ako získať nových. Kedy sa potrebujeme sústrediť na budovanie lojálnych, pevných a dôveryhodných vzťahov s dodávateľmi, zamestnancami, okolím.
Základy, na ktorých staviame, sú dôležitejšie než kedykoľvek predtým. Vzťahy, ktoré dennodenne budujeme, majú ďalekosiahly význam. Nezabúdajme na to …
Na II. ročníku ASMO KONFERENCIE 30.5.2013 v hoteli Mercure**** v Bratislave budeme hovoriť o networkingu, potrebe budovania siete vzťahov. Pozrieme sa na to z rôznych pohľadov…
Peter Šebo z TheMarketers.biz nám porozpráva o tom, že Facebook prioritne nepredáva, ale dokáže omnoho viac budovať vzťahy…
Ján Barica povie o potrebe správnej a premyslenej investície do ľudí, ktorí o marketingu nerozprávajú, ale ho každý deň s nadšením robia.
Aká by to bolo konferencia bez príbehu úspechu. Andrej Winter a jeho startup Challengest. Pred rokom to bol iba nápad, dnes je začínajúcim biznisom. Spája top študentov vysokých škôl a firmy. Zapojilo sa doň viacero významných firiem na Slovensku.
„Kto veľa od života dostal, mal by to životu aj vrátiť. Som presvedčený, že je morálnou povinnosťou úspešných ľudí pomáhať,” hovorí podnikateľ, manažér, filantrop, zakladateľ nadácie Dobrý anjel a súčasný kandidát na prezidenta Andrej Kiska.
Ako získať a udržať si lojálneho zákazníka porozpráva lektor s dlhoročnou praxou Emil Suchánek.
Každý úspešný biznis potrebuje dobrý a premyslený marketing. O tom, čo robiť, aby aj malé marketingové kampane boli úspešné, vám porozpráva Viliam Bendík , marketingový riaditeľ Microsoftu.
Predchádzať negatívnej reputácii je základ. Ale odkomunikovať a zmeniť obraz o firme v očiach zákazníkov v pozitívny je umenie. Všetko sa dá. Václav Števko vie o tom viac. Viac ako 15 rokov sa venuje tréningom manažérskych, obchodných a marketingových zručností a firemnej kultúry.
Počas celého programu konferencie budú bežať workshopy, medzi inými obľúbená koučovacia zóna.
P.S.: Podporujeme Dobrého anjela, preto mu venujeme 2% z ceny každej vstupenky.