K podnikaniu jednoducho reklama patrí a nezáleží na tom, či ide o veľkú firmu alebo len malú s jediným zamestnancom. Dôvod je jednoduchý, ľudia sa vám len ťažko ozvú, ak o vás vôbec nevedia a to aj napriek tomu, že ponúkate skvelé produkty alebo služby.
Každá firma potrebuje aspoň nejakú formu propagácie, na čo práve malé firmy doplácajú, keďže sa snažia šetriť často na nesprávnych miestach.
Ako zaujať potenciálneho zákazníka aj bez veľkého rozpočtu?
Malé firmy mávajú na reklamy určený zväčša nízky rozpočet, preto je potrebné každú investíciu zvážiť. Obrátiť sa na služby reklamnej agentúry síce prináša efektivitu, no tá sa odvíja aj od vyšších nákladov.
Priaznivé riešenie môže predstavovať práve vonkajšia reklama, ktorá ponúka ideálny pomer ceny a výsledkov. Počiatočná cena vonkajšej reklamy, ako sú billboardy alebo citylighty je v porovnaní s ostatnými formami vonkajšej (offline) propagácie síce vyššia, no o to efektívnejšia.
Letáky alebo rôzne brožúry dosahujú len minimálnu mieru konverzie, keďže ich väčšina ľudí nečíta alebo zahodí a reagujú len tí, ktorých naozaj zaujmú, čo môže byť pomerne veľká lotéria.
Naopak billboardy, predstavujú nenásilnú formu reklamy a nevyžadujú si žiadnu akciu, ako je kliknutie alebo otočenie stránky atď. Človek ich jednoducho vidí a ak ho obsah zaujme, ozve sa alebo firmu vyhľadá sám. Ak už človek prejaví záujem, je dosť pravdepodobné, že aj nakúpi.
Výhody ktoré ponúkajú billboardy a citylighty
Najväčšou výhodou je efektivita a možnosť oslovenia obrovského počtu ľudí, pretože sú neprehliadnuteľné a takmer každý si ich všimne. Takúto reklamu jednoducho nejde vyhodiť alebo vypnúť, pôsobí neustále a priamo na zákazníka.
Taktiež sa dá veľmi dobre zacieliť, čo je napr. v prípade letákov ťažšie. Obsahom a strategickým umiestnením billboardu alebo citylightu môžete osloviť priamo vašu cieľovú skupinu. Napr. reklama na detské oblečenie môže byť umiestnená pri školskom zariadení, pretože ju tak uvidí čo najväčšie množstvo potenciálnych zákazníkov.
Takáto forma reklamy je spravidla umiestnená na frekventovaných úsekoch alebo častiach mesta, kde ju uvidí čo najviac ľudí. Preto by aj malé firmy, ktoré majú nízky rozpočet mali zvažovať vonkajšiu reklamu ako nevyhnutnú investíciu, ktorá sa mnohonásobne vráti pri získavaní regionálnych zákazníkov.
Vhodným miestom, kde sa môžete dozvedieť viac a vybrať si billboardy alebo citylighty podľa vlastných požiadaviek je portál mojeBillboardy.sk, ktorý zastrešuje desiatky agentúr vlastniacich reklamné plochy po celom Slovensku.
V ponuke nájdete viac ako 2000 billboardov a reklamných plôch vo všetkých mestách. Bez prostredníkov a tretích strán si na portáli môžete sami vybrať a cenovo porovnať tú najlepšiu reklamnú plochu pre vás.
K dispozícii je aj portál pre záujemcov o billboardy v Česku a to mojeBillboardy.cz.