Jednou z najlepších investícii ženy je investovať peniaze do módy a ak to môžu urobiť tak sú šťastné. Mnoho mužov možno tejto investícii nerozumie, ale jestvuje jedna investícia do módy, ktorá ich rozhodne vždy poteší. A to je tá, ak sa mu jeho žena alebo priateľka predvedie v krásnom spodnom piadle. Je to proste fakt. Spodné prádlo už dávno nie je len nutným doplnkom človeka, aby skryl, čo by malo ostať skryté. Dnes je spodné prádlo tvorené tými najlepšími návrhármi a snažia sa ním u žien vykúzliť krivky bohyňe a zároveň vyjadriť kus jej osobnosti pred partnerom. Jedným z mužov, ktorí si túto myšlienku uvedomil je aj muž menom Ray Raymond, ktorý za svetovou módnou značkou Victoria’s Secret.
Myšlienka prišla v obchodnom dome.
Jeho príbeh, ale začína v oveľa dávnejšej dobe, ako by sme si mohli myslieť. O jeho živote sa síce nevie veľa, ale všetko to začalo, keď Ray so svojou manželkou šli nakupovať spodné prádlo do nákupného strediska. Tu si Ray uvedomil, že v tej predajni nákupného strediska mu bolo rušno a nie moc príjemne. Rozhodol sa, že by mohol skúsiť otvoriť obchod, v ktorom by ženy boli rozmaznávané už len pohľadom na sexy spodne prádlo alebo extravagantné legíny
A tak v roku 1977 Ray Raymond otvoril svoj prvý obchod alebo lepšie povedané salón s názvom Victoria’s Secret. Jeho vstupná investícia bola 80 000 dolárov, ktorú si zabezpečil pôžičkou od banky a priateľov. Jeho plán na rozmaznávanie žien v krásnom prostredí so spodným prádlom vyšiel dokonale. Za prvý rok jeho značka zarobila pol milióna dolárov. Ray narýchlo otvoril ďalšie tri obchody a taktiež sa rozhodol spustiť katalógový predaj, v ktorom by si ženy mohli z pohodlia domova vyberať svoje nové erotické košieľky . V roku 1982 ale urobil asi najväčšiu chybu svojho života, ktorá ho dlhé roky mrzela. Zrejme z nerozvážnosti predal svoju značku šiestich salónov s dámskym spodným prádlom mužovi menom Lesle Wexner za 4 milióny dolárov a ten tuto značku previedol do svojej firmy The Limited Brands.
Prišiel smutný pád.
Ray sa so svojimi peniazmi, ktoré získal predajom svojej značky pokúsil o otvorenie obchodov s detským oblečením. Tentoraz mu však jeho biznis plán nevyšiel a v musel v roku 1986 vyhlásiť bankrot. Až teraz si uvedomil, akú životnú chybu urobil, keď predal svoju značku Victoria’s Secret. Jeho príbeh žiaľ končí smutne a zrejme ho táto prehra zdrvila natoľko, že v roku 1993 svoj život ukončil vo veku 47 rokov skokom zo San Franciského mostu Golden Gate.
Leslie Wexner vsadil na správny marketing.
No značka Victoria’s Secret pod vedením Leslieho Wexnera šla úplne nahor a stala sa najväčším predajcom spodného prádla v Amerike s obratmi miliardy dolárov.Leslie Wexner bol veľmi kreatívny a vedel ako svoje produkty ženám doslova nanúti. V roku 1995 usporiadal svoju prvú módnu prehliadku na rušnej ulici New Yorku Times Square a cez televízne obrazovky ju sledovala okolo 1,5 milióna divákov. O šesť rokov neskôr, ale už túto módnu show zahliadlo viac ako 12,5 milióna milovníkov značky Victoria’s Secret. Leslie dokázal urobiť z tejto značky niečo, čo začali okrem žien milovať aj ženy.
Spodné prádlo pod touto značkou dnes predvádzajú tie najkrajšie modelky sveta, ktoré nazývajú Agels ( anjeli ). Tieto modelky vdychujú tejto značke vzrušujúcu image, ktorí sprevádzajú veľké predaje a každá žena tuží vo svojom šatníku vlastniť aspoň jeden kúsok z tejto sexy kolekcie.