Z času na čas sa takmer každá firma alebo živnostník dostane do situácie, keď si uvedomí, že je načase zviditeľniť sa vo veľkom. Možností v dnešnej dobe máme neúrekom. Od bilboardov, cez rôzne médiá, až po sociálne siete.
V dnešnom článku sa chcem zamerať na jeden z typov propagácie, konkrétne na reklamné polepy a digitálnu tlač. Prečo chce vaše dieťa v potravinách džús za 1€, hoci rovnakú chuť má aj džús za 0,50€? Odpoveď je jednoduchá. Ten drahší vyzerá krajšie. Možno sú na jeho obale krásne dinosaury či iné zvieratká a na džúse za 0,50€ je iba nápis Jablkový džús. A napriek tomu, že tento môže byť kvalitnejší a chutnejší, dieťaťu učaroval ten druhý. Ten, ktorý má lepšie zvládnutý marketing.
Preto – každá vaša služba a každý váš tovar by okrem dobrej kvality mal ponúkať aj reklamu, ktorá na prvý pohľad zaujme.
Uvediem aspoň zopár príkladov –
Polepy na autá :
Ak ste majiteľom firmy a máte v nej autá, prečo by ste nemohli propagovať vaše tovary či služby práve na nich? Je to reklama na kolesách, za ktorú navyše už viac nemusíte platiť. Vždy bude ľuďom na očiach a k tomu každý deň na inom mieste. Môžete sa tak predstaviť stovkám potenciálnych klientov denne. A viete čo? Pokúste s reklamou na vašich autách vytŕčať z radu! Zvoľte si kreatívny a originálny motív, aby si ho ľudia začali fotografovať a zastavovať sa pri ňom. Veď vaša firma je takmer ako vaše dieťa, tak si ju pekne „vyčačkajte“.
Nálepky vo výkladoch:
Ak si otvoríte novy obchod, úlohou vás, ako jeho majiteľa je, prilákať do svojej predajne čo najviac zákazníkov. A takým prvým fyzickým kontaktom je pre nich váš výklad. Ak správne zladíte to, čo ponúkate vo vašom obchode, s dizajnovým poňatím vášho výkladu, výsledkom bude toto: nízky náklad, vysoký efekt a navyše dlhá trvácnosť reklamy.
Reklamné plachty:
Veľmi efektívnym pútačom pre vašich zákazníkov môžu byť aj reklamné plachty. V súčasnosti sa tlačia na digitálnych tlačiarňach, takže kvalita ich vyhotovenia vám bude garantovať dokonalú vernosť farieb a tvarov vami zvoleného grafického dizajnu. Možno práve nemáte dostatok financií na drahé bilboardové kampane. Nie je to však dôvod na zúfalstvo. Skúste byť kreatívni. Vyhliadnite si zopár rodinných domov, v okolí ktorých je vysoká frekvencia ľudí a áut, navštívte majiteľa tohto domu a spýtajte sa ho, či by vašu reklamnú plachtu za istý mesačný poplatok nezavesil na svoj plot. Verím tomu, že nikomu by nevadilo mesačne si prilepšiť do rodinného rozpočtu a navyše bez námahy.
Lankové systémy :
Výklad vašej predajne, prípade interiér čakárne si môžete elegantne a nenáročne spríjemniť aj tzv. lankovými systémami. Jedná sa o nenápadné upevnenie vašich tlačených materiálov, plagátov, letákov alebo upútaviek. Tento spôsob je ideálny napríklad pre cestovné kancelárie alebo pre miesta, kde na vás alebo na vašu službu musí klient čakať.
Ponúkol som vám stručný pohľad do jednej z tvárí efektívneho marketingu – ako zviditeľniť vašu firmu. Viem, že dnes je populárne prezentovať sa na sociálnych sieťach a v médiách. No nezabúdajte na to, že VY ste tí, ktorí musia ísť so svojím produktom za zákazníkom. Výklad VAŠEJ predajne musí pritiahnuť oči ľudí na ulici, aby vošli so záujmom dnu. VAŠA firma musí byť zvnútra nie len pekná (to znamená, musí ponúkať dobré a kvalitné výrobky a služby), ale aj jej exteriér by mal byť zaujímavý a povšimnutia hodný.
Všetky vyššie spomenuté formy nálepiek a polepov vám v najlepšej kvalite dokáže ponúknuť spoločnosť www.polepy.sk , ktorá má za sebou stovky spokojných zákazníkov veľkých aj malých firiem. Navyše vám poskytnú na svoju prácu 3 ročnú záruku, čo svedčí o tom, že oni sami sú presvedčení o svojej kvalitne vykonanej práci, a preto sa neboja ponúknuť vám viac.