Viete si v dnešnej online dobe predstaviť, že by nejaká firma chcela preraziť bez toho, aby bola v online svete prítomná? Že nie? Tak to sa nečudujeme, veď mať vlastný web je pre firmy už dávno nutnosť.
Prvotná analýza je kľúčová
Nezáleží na tom, či ide o firmu, ktorá vyrába pracovné odevy, poskytuje poradenstvo v nejakej oblasti, či sa zaoberá čímkoľvek ďalším. Moderný web s atraktívnym dizajnom je nutnosť pre úspech v konkurenčnom boji.
Aby bol firemný web naozaj na mieru potrebám firmy, najlepšie je jeho vytvorenie zveriť agentúre, ktorá sa tým živí. Tvorba webu totižto začína dôkladnou analýzou, z ktorej vyplynú priority a ciele web stránky. Zároveň treba už od začiatku myslieť na budúcu optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO), aby bola možná čo najefektívnejšia propagácia webu.
Po analýze nasleduje návrh štruktúry a funkcionality webu. Orientácia na webe musí byť intuitívna a bezproblémová a celkovo musí web fungovať bez chýb. Len tak dokážu návštevníci webu nájsť to, čo potrebujú. Pretože ak by sa im to nedarilo, pôjdu ku konkurencii. A ešte jedna vec: toto platí aj pre mobilnú verziu webu, ktorú netreba zanedbať, keďže čoraz viac ľudí používa na prístup na internet práve mobilné zariadenia.
Dizajn webu určuje aký bude prvý dojem
Ľudia majú radi pekné veci. A platí to aj pre web stránky. Okrem funkcionality je tak veľmi dôležitý aj dizajn webu. Ak nebude pre návštevníkov dostatočne atraktívny, odídu z webu skôr, ako sa stanú vašimi zákazníkmi.
Vytvorenie web stránky je jedna vec a čo následná správa jej obsahu? Aby ste kvôli každej aktualizácii webu nemuseli čakať na programátora, k dobrej web stránke patrí aj užívateľsky prívetivý redakčný systém, cez ktorý bude môcť aktualizovať obsah webu aj človek so základnými znalosťami.
- Zdroj obrázka: REDPIXEL.PL / Shutterstock.com